Thursday, April 08, 2010

Mohon derma untuk bina surau sekolah

Dengan rendah hati, saya ingin memohon derma bagi pihak PIBG Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Kapar Indah di Kapar, Selangor iaitu tempat ibu mertua saya berkhidmat bagi membina surau sekolah. Kos pembinaan dianggarkan berjumlah RM300,000 dan pembinaan diharapkan dapat dimulakan pada bulan Julai tahun ini.

Klik imej di bawah untuk melihat surat rasmi.


Sesiapa yang berminat untuk menyumbang (sebarang amaun dialu-alukan) boleh dimasukkan ke akaun saya seperti di bawah:

Maybank 162834003676 Siti Malini binti Mat, atau
CIMB 12470003499523 Siti Malini binti Mat

Kemudian harap dapat maklumkan kepada saya di emel mynie.mat@ gmail.com atau sms O12-3O39470 supaya saya dapat keep track. Resit (contoh seperti di bawah) boleh diposkan. Tarikh akhir: 30 April 2010. 1 Mei saya akan keluarkan untuk beri pada ibu mertua saya.

Sumbangan anda amat kami hargai. Semoga Allah membalas budi baik anda.

P/s: Macam surat rasmi.

Pp/s: I’ m not going to elaborate (read: rant) about how strongly I feel that a surau should have been budgeted and built together with the school buildings in the first place (this school is new, about 2-3 years old) since this is not the right forum nor is it likely to have the right audience, but I thought I’ll just mention it. There.

0 comments:

  © Blogger template 'Minimalist G' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP