Tuesday, November 18, 2014

Blog baharu

Aduhai, blog ini pun sudah lama terbiar bersawang tanpa post baru. Begitu juga dengan blog-blog Mesra Buku dan Mesra Idea. Tiba-tiba buka blog baharu pula?

Blog ini blog peribadi. Isinya agak 'rojak'. Tapi blog baharu itu niat saya khusus untuk berkongsi karya dan penulisan saya. Bukanlah banyak pun, jadi saya tidak menjangka akan ada banyak post di situ. Tempat utama saya mencoret masih di FB, tapi blog itu menjadi tempat 'parking' tulisan yang lebih panjang.

Jemput singgah ke http://sitimalinimat.blogspot.com

1 comments:

Unknown

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

  © Blogger template 'Minimalist G' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP